FONTOS! Házhoz szállítás esetén a borokat 6 palackos kartondobozokba csomagoljuk, ezért a megrendelt palackok számának hattal oszthatónak kell lennie. Kérünk, a kosár összeállításánál vegye ezt figyelembe! Személyes átvétel esetén nincs minimum rendelési mennyiség.
BELFÖLDI Házhozszállítás futárszolgálattal (Külföldre nem szállítunk!)
Szállítási díj: 2000,- Ft
Amennyiben szállítási módként rendelése feladásakor a szállítási opciók közül a „Házhozszállítás futárral” alternatíva mellett dönt, úgy megrendelését futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz. Ez a szállítás Ön számára legkényelmesebb módja, hiszen boraink közvetlenül Önhöz érkeznek. Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem pl. munkahelyi címre kéri, akkor kérjük ügyeljen arra, hogy a pontos szállítási cím tartalmazza a Cég vagy Intézmény nevét is. Amennyiben a csomagot a rendelésén megadott szállítási címen csak meghatározott időintervallumban tudja átvenni, kérjük, hogy a rendeléskor szíveskedjen azt megjegyzésként jelezni.
A rendelt árut a megrendelés leadásától számított 2-6 munkanapon belül szállítjuk ki.
Az Ön által megadott szállítási adatokat továbbítjuk szerződéses partnerünknek, a Royal Futár Hungária Kft.-nek, akik az Ön által megadott szállítási címre viszik ki a megrendelt termék(ek)et, ahol azt helyben, személyesen veheti át.
Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem pl. munkahelyi címre kéri, akkor kérjük ügyeljen arra, hogy a pontos szállítási cím tartalmazza a Cég vagy Intézmény nevét is.
A kiszállítást megelőzően e-mailben értesítést küldünk a szállított csomag rendelési számáról. Ennek alapján a Royal Futár Hungária Kft. diszpécsere a 06-1-216-3606 telefonszámon tájékoztatást tud nyújtani a kiszállítás pontos idejéről vagy az ugyfelszolgalat@royal.hu címen is érdeklődhet, továbbá a Royal Futár online csomagkövető rendszerében is nyomon követhető a feladott csomag, fuvarlevél száma alapján annak státusza és a kiszállítás várható időpontja.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomagok kiszállítása munkanapokon 8-17 óra között történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs szállítás.
A futárszolgálat a kézbesítést a megadott címen kétszer kísérli meg. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra a futárszolgálat, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ekkor lehetőség van telefonon egyeztetni a szállítás időpontját. Ha ez sem vezet eredményre, úgy a futárszolgálat visszahozza a csomagot a feladónak!
Kérjük, hogy a csomag átvételénél először győződjön meg róla, hogy az külsőleg sérülésmentes-e, csak ez után írja alá az átvételi elismervényt. Amennyiben sérült csomagolásban érkezett önhöz a csomag, és/vagy a termék sérülését is észleli, az átvételkor a fuvarlevél megjegyzés rovatában tehet észrevételt. Kérjük, ilyen esetben ne vegye át a sérült csomagot!
Kérjük, hogy ilyen esetben haladéktalanul jelezze a problémát ügyfélszolgálatunk felé, hogy azt mielőbb orvosolhassuk.
Telefon: 06 (30) 400 85 19
E-mail: palotapince@palotapince.hu
Személyes Átvétel
Amennyiben úgy dönt, hogy a megrendelt termékeket közvetlenül pincészetünknél (8330 Sümeg, Szent István tér 10.) veszi át személyesen, úgy válassza a Pénztár oldalon az „Személyes átvétel Sümegen” pontot a szállítási opciók közül. Telephelyünkön történő átvétel esetén Önt nem terheli semmilyen szállítási költség. A megrendelés átvételére ügyfélszolgálatunkon kizárólag előzetes telefonos egyeztetést követően lehetséges.